sobota, 24 listopada 2012

Lieber Award + Podziękowania + Link do nowego opowiadania :)

No to tak... Dostałam trzy nowe nominacje do "Lieber Award", więc postanowiłam odpowiedzieć na te pytania:

@Emilie Megan Nicki

1. Jak masz na imię?
 - Kamila :)

2. Ile masz lat?  
- do marca jeszcze 15...

 3. W jakim województwie mieszkasz? 
- Śląsk...:)


4. Skąd czerpiesz pomysły na swojego bloga? 
- z mojej chorej bani :P


5. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
-  zazwyczaj siedzę przed kompem, albo wkurzam moją BFF- Asię :P I Love You Aisa <33


6. Jak dowiedziałaś się o One Direction?
- kiedy w marcu 2011 pierwszy raz w RMF FM puścili WMYB :D


7. Który z chłopców jest twoim ulubieńcem? 
- Louis !!! :P


8. Która piosenka z TMH/UAN jest nabliższa Twojemu sercu? 
- kocham wszystkie ale moje ulubione z płyt to:
TMH- I would i Heart Attack
UAN- I want i One Thing


9. Który z blogów, jaki dotychczas czytałaś podoba Ci się najbardziej? 
- kocham Wszystkie blogi, które do tej pory przeczytałam lub czytam!!!


10. Gdyby był koncert w Polsce, wybrałabyś się na niego? :) 
- głupie pytanie... OCZYWIŚCIE, ŻE TAAK!!!


11. Czy Twoi znajomi wiedzą o tym, że piszesz bloga? 
- wiedzą moje dwie przyjaciółki i kilka osób z rodziny...

@Alexx


1.Ile masz lat?
- do marca jeszcze 15...

2.Co myślisz o Larrym Stylinsonie?
- nie przeszkadzałoby mi, gdyby się okazało, że Lou i Harry są razem. Nie mam z tym żadnego problemu w przeciwieństwie do innych...

3.Jak się zaczęła Twoja przygoda z 1D?
- słuchałam radia, a tu nagle zaczyna się WMYB i mnie zahipnotyzowało :D

4.Ulubiony kolor?
- nie mam jednego ulubionego, ale gdybym miała wybierać to byłyby to: czerwony i fioletowy :)

5.Ulubiona pora roku?
- LATO.! :P

6.Którego z chłopaków z 1D lubisz i dlaczego?
- Louis'a - kocham Jego poczucie humoru i przepiękny głos, no i jest ŚLICZNY :D

7.Czy byłaś/eś kiedykolwiek na koncercie 1D?
- nie... niestety nie... ale jeśli będę miała okazję to jestem pierwsza w kolejce :P

8.Co myślisz o związkach homoseksualnych?
- nie przeszkadza mi to...

9.Jakiej muzyki słuchasz?
- najczęściej radiowej, ale jak coś innego mi wpadnie w ucho to zaraz mam to na telefonie :)

10.Czym się interesujesz?
- po za 1D to...: Skokami narciarskimi !!! I LOVE IT!!!

11.Bez czego nie wychodzisz z domu?
- telefon i ubrania(bo nago nie pójdę)

@Myszaaa

1. Czemu postanowiłaś założyć swojego bloga??
- czy ja wiem... nudziło mi się, a w mojej bani roiło się od przeróżnych pomysłów :)

2. Co jest twoją inspiracją do dalszego tworzenia??
-  hmmm... sama nie wiem... nie umiem odpowiedzieć na to pytanie ;/

3. Czy lubisz One Direction?? Jeśli tak to dlaczego??
- Nie lubię One Direction. Ja KOCHAM One Direction. A za co.? ZA WSZYSTKO!!!

4. Kiedy się urodziłaś i ile masz lat??
- 26. marzec 1997 rok; 15 lat :)

5. Czego nie znosisz w ludziach??
- nie lubię wielu rzeczy, bo jestem wybredna, co do typów ludzi, ale nienawidzę np. oceniania kogoś po tym jak wygląda, albo wyśmiewania kogoś za to jakiej muzyki słucha... Wtedy mną telpie...;/

6. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś??
- ja cały czas robię głupie rzeczy :P

7. Twoje hobby??
- największe to śpiewanie, a na drugim miejscu jest pisanie i czytanie opowiadań o 1D :D

8. Ulubiona piosenka/piosenki??
- duuuuużo tego więc nie będę tu ich wymieniać...

9. Czego w życiu byś nie zrobiła??
- a bo ja wiem... to by zależało od sytuacji...

10. Jaki był twój najdziwniejszy sen??
- plastelinowe ludki wychodzące spod wanny w mojej łazience O.O

11. Co byś zrobiła gdybyś nie miała swojego bloga??
- pewnie nie poznałabym tych Wszystkich wspaniałych Osób i zanudziłabym się na śmierć...!


 Jakbym jeszcze nie wiedziała o jakiejś nominacji, to proszę o poinformowanie mnie :)



Teraz muszę Wam podziękować za ponad 10 000 wejść na tego bloga i 500 komentarzy.! Nigdy bym się nie spodziewała, że tyle osób będzie czytało to coś...


No i to na co Wszyscy(chyba) czekają... Link do nowego opowiadania. Dodałam już bohaterów, a prolog powinien pojawić się jutro, może w poniedziałek. Zobaczę, na kiedy się wyrobię :)


<KLIK>


 To chyba na tyle...



Przypominam, że jutro ostatni rozdział.!

Kama ;**

4 komentarze:

  1. Dlaczego?? Powiedz mi dlaczego musisz kończyć to opowiadanie?? Aż ryczeć mi się chce ;[ Ale cóż... Co poradzić?? Mogę tylko zaczynać czytać twojego nowego bloga... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni O.o
    ;(

    no ale i tak nominuję cie do Liebster Award http://granica-usmiechu.bloog.pl/id,332525100,title,Liebster-Award-,index.html
    i licze na nowego czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga mam nadzieję że się spodoba i dodasz się do obserwujących http://whilelivewereyoungonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. REKLAMA !


    Opowiadanie o One Direction 1D: 046. Already close http://and-be-with-me.blogspot.com/2013/03/046-already-close.html?spref=tw

    Blog o dziewczynie, Mai z problemami, wyjeżdżającej do Londynu na studia, poszukującej własnej drogi i samej siebie pośród mgły losu, który okazał się być dla niej tak brutalny. Jest sama, jednak do czasu. Zyskuje przyjaciół zupełnie przez przypadek. To oni ratują ją, gdy ta zostaje pobita tak dotkliwie, że ląduje w szpitalu. Piątka chłopców staje się jej jedyną rodziną. Jednak między dwójką rodzi się coś większego. Co to jest do końca Maja nie wie. Dodatkowo uzucia budzą się też do drugie z przyjaciół. Te wszystkie bliskie sytuacje, tajemnicze gesty, jak to zinterpretować i prawidłowo wybrać. Czy to miłość? Tego dowiedzieć się można w pezyszłych rozdziałach ;*

    Próbka bloga :) :

    Zatrzasnęłam za sobą drzwi. Pokonałam szybko schody i chwile później byłam już na dole. Kuchnia- taki był mój cel. Byłam gotowa tam wejść, jednak coś mnie powstrzymało. Nie mogłam tego zrobić. W salonie siedział Liam, a tuz obok niego Zayn. Rozmawiali. I nie wydawali się być przy tym tak rozluźnieni jak zwykle bywało. Wyglądali tak, jakby przekazywane sobie informacje pozyskały status całkowicie poufnych. Odniosłam wrażenie, ze maja coś do ukrycia i tak właśnie było.
    Zastygłam w miejscu.
    Stanęłam tuż przy ścianie, tak abym niepostrzeżenie mogła być świadkiem ich rozmowy, a moja obecność tam została niezauważona. Nie powinnam. Ale odruch ten wydal mi się w pełni naturalny. Nie zastanawiałam się nad tym, po prostu to zrobiłam i nawet nie próbowałam z tym walczyć. Nie chciałam ich podsłuchiwać. Po prostu tak wyszło.
    - Dzisiaj?
    - Dzisiaj- potwierdził stanowczo Payne.
    - Ale Harry. . .
    Wzdrygnęłam się gdy wypowiedział to imię.
    Co wspólnego mógł mieć z tym Styles, skoro go tam nie było?
    - Czym się martwisz? Powinieneś to zrobić- podsycał go nadal.
    - Nie wiem jak zareaguje- wyznał Zayn zupełnie zrezygnowany.
    Chłopak sprawiał wrażenie kompletnie niepewnego, zagubionego. Zupełnie odwrotnie niż Liam, nie mający żadnych wątpliwości, całym swym spokojem wręcz uzupełniał częściowo Zayna, choć podejrzewam nie taka była jego rola.
    - Musisz jej to powiedzieć- zadecydował za mulata Payne.
    - Powiedzieć jej co?- wtrąciłam.

    OdpowiedzUsuń