czwartek, 13 września 2012

100 wejść.!

Nawet nie wiecie jak się cieszę.! Blog działa dopiero od tygodnia, a tu już 100 wejść. Naprawdę nie wiem jak mam Wam dziękować.! Kocham Was bardzo, bardzo.!
Z tej radości postanowiłam dodać rozdział jutro(tj. piątek), a nie jak planowałam w poniedziałek. A na przyszłość, im więcej wejść i komentarzy tym rozdział dodam wcześniej. 
Chciałam też bardzo podziękować dziewczynom, które dodały komentarze.! A teraz info. dla tych, którzy nie chcą się ujawniać: Możecie komentować jako osoby anonimowe. Nie trzeba, także uzupełniać kodu obrazkowego więc dodawanie jest szybsze. Mnie na prawdę zależy na Waszych opiniach i po prostu lepiej mi się piszę, kiedy wiem, że komuś to się podoba.
Z góry dziękuję :)
Pozdro.!
Kama ;**

1 komentarz:

  1. Ty tu się zachwycasz stoma wejściami a zobaczysz że niedługo to będziesz miec sto tysięcy. życzę tego z całego mojego ogromnego serca. I nie mogę się doczekac jutra i nowego rozdziału :*
    No i jeszcze mam do ciebie P.S.Ty tez jesteś obiektem moich westchnień (ale nie mów nikomu)

    OdpowiedzUsuń