wtorek, 9 października 2012

Info o mnie

Postanowiłam się odwdzięczyć Zuzie i napisać coś o sobie.
A więc:
1. Mam 15 lat
2. Urodziłam się 26. marca
3. Mam młodszego brata (7 lat) i młodszą siostrę (ciekawostka: urodziła się tego samego dnia co ja, ale 6 lat później :P)
4. Mam kochaną Kuzynkę(jedną z wielu) Wiktorię, którą kocham najbardziej na świecie
5. Mam do połowy brązowe, a od połowy blond włosy
6. Moje oczy nie mają jednolitego koloru, bo są trochę zielone, brązowe, szare, ŻÓŁTE (?!)
7. Mam 175 cm wzrostu
8. Jestem gruba...;/ i nie mówię tego z uwagi na moją chorobę psychiczną tylko po prostu
9. Mam wielkie stopy (rozmiar 42...;/) znaleźć na mnie buty, to jak ogłosić święto narodowe
10. Mieszkam z rodziną w domu jednorodzinnym w Kłobucku koło Częstochowy
11. Uczę się marnie...;/
12. Mam dwie jebnięte psychicznie przyjaciółki- Asię i Andżelikę, które kocham :P
13. Podobno ładnie rysuję (tak uważa babcia)
14. Ludzie mówią, że ładnie śpiewam (np. teraz występuję na Dzień Nauczyciela)
15. Uwielbiam wygłupy z przyjaciółkami
16. Muzyka to moje życie.!
17. Cały czas muszę mieć włączone radio
18. Najbardziej lubię pop, ale coś innego mi czasami wpadnie w ucho
19. KOCHAM ONE DIRECTION!!! a Directionerką jestem od marca
20. Najbardziej ubóstwiam Louis'a.! No po prostu kocham tego Gościa.!
21. W pokoju, na meblach mam 20 plakatów, w tym 12 z 1D(a kilka jeszcze jest nie w szafce)
22. Uwielbiam żelki i Frugo.!
23. Moim ulubionym zajęciem jest siedzenie przed kompem lub TV
24. Mam słabość do blondynów (ale znajdzie się kilka wyjątków)
25. Jestem wyczulona na błędy językowe, nie wiem dlaczego, ale jak widzę jakiś błąd to mnie zżera od środka
26. Jestem alergiczką, a największą alergię mam na sierść konia. Wyczuję ją wszędzie
27. Uwielbiam grać w karty UNO
28. Moim ulubionym miastem w Polsce jest Wrocław(bez urazy dla innych miast), a na świecie Londyn (byłam tam dokładnie wtedy kiedy powstało One Direction)
29. Mam niestwierdzoną chorobę psychiczną :P
30. KOCHAM MOJE CZYTELNICZKI!!!

Nie wiem czy coś przegapiłam. Jeśli coś jeszcze chcecie wiedzieć, pytajcie w komentarzach. Jeśli chodzi o moją mordkę to nie wiem czy chcecie wiedzieć jak wyglądam, a jeśli tak to powiadomcie mnie o tym w komentarzach.


Buziaki ;**
Kama ;**

4 komentarze:

  1. Zuza
    mam tak samo jak ty w punktach 17,16 i też uwielbima londyn byłam 3 razy i tak wougle to wysoka jestes
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. chcemy zobaczyć twoją mordkę :3 Ja jestem z natury ciekawska i zawsze chcę zobaczyć zdjęcie założycielki bloga którego czytam :P xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Kamiś ja też cię kocham. Wzruszyłam się ;* I zgadzam się z babcią pięknie ryzujesz i śpiewasz. I nie zaprzeczaj. Ja wiem co mówię. ;P Hm...a Wrocław dlaczego jest Twoim ulubionym miastem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jej!
    Kocham punkt 28!!!! Moje miasto!!!! Jeeej!!
    Co do 9 mam identyczny rozmiar....rozumiem twój ból.

    Fajnie że nam trochę o sobie opowiedziałaś, teraz mamy mniej więcej obraz tego jaka jesteś. Fajnie byłoby cię kiedyś poznać, tak in real!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń